60 studenten presenteren online-marketingplannen voor mkb-ondernemers

0.jpeg

Afgelopen week presenteerden 12 groepen van 4-6 studenten van de Universiteit van Amsterdam hun projectvoorstel in de Online Marketing Challenge 2020. Ook met de corona-maatregelen draait dit project gewoon door. Net als de presentaties gaat de communicatie tussen studenten en mkb-ondernemers via videobelprogramma’s, zoals Zoom, Teams of Jitsi.

Online Marketing Challenge 2020 is een samenwerking tussen de Universiteit van Amsterdam en Ace Venture Lab. Masterstudenten van de UvA werken met 12 mkb-ondernemers of startups voor 6 weken aan het maken van een online marketingplan en de toepassing daarvan.

“Het contact verloopt heel goed. Het is jammer dat je elkaar niet in het echt kan ontmoeten, maar hierdoor spreek je wel vaker af. Het niveau van de presentaties maakte echt indruk op me”, zegt Esther Molenaar, mkb-ondernemer van deelnemer Bureau Bewust Verzekerd uit Haarlem: “Tot nu toe zijn we vooral gegroeid door mijn netwerk en de aanbevelingen van tevreden bestaande klanten via online marketing willen we deze groei verder versnellen. Daar gaan de studenten ons mee helpen.” Na de presentaties van afgelopen week gaan de studenten over tot actie en experimenteren met echte online marketing campagnes.

Andere deelnemende mkb-ondernemers zijn:

Van Beem & Van Haagen
Bureau Bewust Verzekerd
Consanta
Circular IQ
Chocolate Company
Solar Sedum
The New Fork
Van der Kloet
PIM Noord-Holland
Nationaal Energietraineeship
D/Dock
Fitzeria

Meer weten over MKB Digital Workspace? Neem hier contact op met mkb account manager Ellen Spithoven.

TAPECC Haarlem

Branded content and identity design agency

https://www.tape.cc
Vorige
Vorige

Online lancering van digitale werkplaats voor mkb in Noord-Holland