Interne communicatie bij een snelgroeiend bedrijf

Studenten maken tool om interne communicatie beter te stroomlijnen

Boris Liesveld van Spaghetteria werkt samen met studenten Software Engineering van de Hogeschool van Amsterdam. Het bedrijf maakt een snelle groei door en daardoor liep de interne communicatie niet altijd even soepel meer. “Dit probleem ligt niet in ons eigen vakgebied, dus daar konden we wel wat help bij gebruiken”, legt Boris uit waarom ze gaan samenwerken met MKB Digital Workspace. Via de werkplaats kwamen ze in contact met meerdere studenten waaronder Sam Toxopeus. Zij werkten aan een digitale tool om de interne communicatie beter te stroomlijnen. “Mooi om zo direct impact te maken binnen een bedrijf met een project”, zegt Sam. Bekijk de video voor meer over de volledige case.



Over MKD Digital Workspace

MKB Digital Workspace is een initiatief van ACE Incubator, Rabobank, Gemeente Amsterdam, Ministerie van Economische Zaken en Klimaat en provincie Noord-Holland. De komende drie jaar wil MKB Digital Workspace tenminste 750 ondernemers helpen met het digitaliseren van hun onderneming en slimmer omgaan met data. MKB Digital Workspace zal ongeveer 2.000 studenten koppelen met ondernemers in deze periode. Meer informatie over het initiatief of over deelname is te vinden via de mkbdigitalworkspace.nl.

TAPECC Haarlem

Branded content and identity design agency

https://www.tape.cc
Vorige
Vorige

Cybersecurity-studenten testen de online veiligheid van MyWheels

Volgende
Volgende

Online marketing voor Zwartjes van 1883